KUAYBE’NİN DÜNYASI..

Minik melek Yusufcuğun.. Birkaç güzel kelebeğin.. Renk renk yünlerin.. Çikolatalı kurabiyelerin.. Bazısı okunmuş, satır altları çizilmiş, bazısı hala okunmayı bekleyen güzel kitapların.. Onlarca şiir, yüzlerce mektup ve binlerce fotoğrafın.. Uzak ama sıcak hayallerin.. “İlk” cümlelerin.. Yani küçük güzelliklerin, minik ayrıntıların süslediği bir dünya..

Ekim 23, 2008

Filed under: Uncategorized — Kuaybe @ 10:30 pm

“Sana anne olmanın mutluluğu olmasaydı, olur muydu seni kaybetme ihtimalinin korkusu/acısı?”

Bu harika cümlenin sahibi olan sabır timsali anneyi Yusufcuk çok küçükken tanımıştım ben.. Küçük cennet kuşu İmran’ın annesiydi o.. Zor günler geçiriyordu o zaman.. Rabbinden ona gelen küçük emaneti, geri göndermenin zorlaştırdığı günler..

Çok dua etmiştim ona, hala ediyorum..

Ama bugünlerde biraz daha fazla duaya ihtiyacı var galiba.. Belki siz de sayfasını ziyaret etmek ve biraz rahatsız olan diğer kuzusuna dua etmek istersiniz..

 

2 Responses to “”

  1. muko Says:

    Nasıl imtihandır ,nasıl sabırdır bu rabiim demekten geri alamıyorum kendimi..
    eften püften ufacık şeyleri dert ederken biz neler var nasıl imtihanalr yaşnıyoruz bihaberiz galiba..

  2. uçan talhanın annesi Says:

    ben de imran’ın mücadelesi sırasında tanımıştım o anneyi. sabır timsali güzel gönüllü insan…
    rabbim kuzusunu ona bağışlasın. sağlık sıhhat versin. bir daha böyle bir acı yaşatmasın.


Bir Cevap Yazın

