KUAYBE’NİN DÜNYASI..

Minik melek Yusufcuğun.. Birkaç güzel kelebeğin.. Renk renk yünlerin.. Çikolatalı kurabiyelerin.. Bazısı okunmuş, satır altları çizilmiş, bazısı hala okunmayı bekleyen güzel kitapların.. Onlarca şiir, yüzlerce mektup ve binlerce fotoğrafın.. Uzak ama sıcak hayallerin.. “İlk” cümlelerin.. Yani küçük güzelliklerin, minik ayrıntıların süslediği bir dünya..

Yassah hemşerim !! Ekim 25, 2008

Filed under: derin mevzular — Kuaybe @ 7:11 pm
Tags:

Yassah, çünkü Türkiye burası..

Blogger da yasak, youtube da.. Düşünmek de yasak, istediğin kıyafetle okumak da..

Türkiye burası, başka sebebe gerek yok!!

Bir deli bir taş atar kuyuya, bulanır bütün su..

Akıllı deli farketmez ondan sonra, taşla doldurulur kuyu!!

N’apalım, buradayız bundan sonra.. Burası da kapanana kadar!!

 

13 Responses to “Yassah hemşerim !!”

  1. asyadokuz Says:

    bende taşındım buraya:)

  2. kelebekgibi Says:

    Selam Kuaybecim, cogu WordPress’e gecicek zaten bu gidisle. Ama sana az önce okudugum birsey ileteyim BLogger’e girmek icin yöntem: http://www.annekaz.com/2008/10/ite-bloggera-girmenin-yolu.html
    Yani en azindan düzelene dek, eger burayi istemiyorsan.
    Ama burasi daha güzel gözüktü banada, benim blogger’da sorun yok Tr de olmadigimdan ama yinede WordPress’e yedekleme yaptim.

    Böyle birseye nasil haklari oluyor aklim almiyor yaa, baska ülkeye yapsalar bence bayagi bir büyük olay olur heralde.
    Suclu kisilerinkini kapatsinlar sadece, sucsuzlarda yaniyor.

    Sevgiler

  3. annevebebisi Says:

    Ben de ben de:P

  4. Ayse Sule Says:

    Kuaybecim, hepinize gecmis olsun. Soylenecek cok sey var, ama tansiyonlar bu kadar yuksekken belki de susmak ve ortaligin durulmasini beklemek en iyisi.

    Yeni dukkanin da pek cici olmus desem, bozuk moralini biraz duzeltebilir miyim bilemiyorum. Ama bildigim tek sey, nereye gidersen git, guzel haber ve yazilarini takipteyim.

    Sevgiler,
    Ayse Sule

  5. elifunlusoy Says:

    kuaybecim hayirli olsun yeni sayfan.TR den okuyanlarim oldugu icin birsuru mail aldim niye yasaklandi sayfan diye.Benim de haberim yok.Amerikada acabiliyoruz tabii bloglari..Neyse ben de wordpress e gctim tr dekiler icin.Ama eski sayfami tasiyamadim bir turlu.import yapiyorum ama error veriyor.Nasil tasidin sen?Yanlis bisey mi yapiyorum acaca anlayamadim..
    sevgiler..

  6. uraganik Says:

    yasak koyunca bitiyo ya hadise, püff diye kayboluyo yaa, ondan zahir.

    sen tümden taşınmışın herhal, ben kiracıyım kardeş.

    http://uraganik.wordpress.com

  7. sabahnur Says:

    hosgeldin kuaybe:)

  8. bende buradayım tedarikmucize.blog.com :S

  9. Blogspot’un kapatılması wordpress’e yaradı 🙂 herkez burda 🙂 Biz de taşınma aşamasındayız. Blogcu. henüz kapatılmasa da çok eksik çok …

  10. kuaybenindunyasi Says:

    Siz de hoşgeldiniz kardeşler.. Ben hem oraya hem de buraya ekleyeceğim yazıları artık.. Bakalım nasıl olacak!!

  11. Kuaybe Says:

    Bloggera fotoğraf eklenmiyor yanlız, ya da ben beceremedim.. Uzun süre buradan idare edeceğiz galiba.. Yorumları da onaylayamıyorum çünkü orada, açılmıyor sayfa..

  12. uraganik Says:

    kuaybe içe aktar yapınca, blogspottaki yazılar yerinde kalıyor mu ya?, ben oranın kalmasını istiyorum, arşivi taşıyınca yedeklemiş mi oluyoruz buraya?

  13. Kuaybe Says:

    Kalıyor cicim.. Buraya yedeklenmiş oluyor böylece..

    Ben sinirle buraya taşıdım ama açılırsa Bloggerda devam edeceğim zaten.. Orası daha işlevsel ve kolay geldi bana.. Bir de alışkanlık var tabii serde :))

    Sen buraya yedekle, istersen orada devam edersin.. Malum Türkiye’deyiz, yarın öbürgün burası da kapanır belli olmaz!!


Bir Cevap Yazın

