KUAYBE’NİN DÜNYASI..

Minik melek Yusufcuğun.. Birkaç güzel kelebeğin.. Renk renk yünlerin.. Çikolatalı kurabiyelerin.. Bazısı okunmuş, satır altları çizilmiş, bazısı hala okunmayı bekleyen güzel kitapların.. Onlarca şiir, yüzlerce mektup ve binlerce fotoğrafın.. Uzak ama sıcak hayallerin.. “İlk” cümlelerin.. Yani küçük güzelliklerin, minik ayrıntıların süslediği bir dünya..

Bloggera girmenin yolları :)) Ekim 27, 2008

Filed under: Uncategorized — Kuaybe @ 12:28 pm

Ya bende hiç yeni yazı yazacak hava kalmadı :(( Çok sinir bozucu bu kapatma olayı! Ne yaparsam yapayım kabullenemiyorum..

Neyseki Bloggerı açmanın bazı yolları var ve keşfedenler haber verdi sağolsun.. Ben “www.ktunnel.com”dan giriyorum ama bazı işlevler çalışmıyor.. Fotoğraf ekleyemiyorum mesela!! Ama yeni yazı yazmak ve güncellenen linkleri takip edip okumak mümkün..

Bazı arkadaşlar da “www.vtunnel.com” ya da “www.gizlen.net”ten giriyorlarmış, bilginize..

Bir de imza kampanyası başlatılmış yasağa karşı.. Ben imzamı attım hemen.. Siz de atın bence.. Adres burası..

Ne olursa olsun, yazmaya devam..

Akşama kendime gelirim belki..

 

One Response to “Bloggera girmenin yolları :))”

  1. dytsumeyye Says:

    acıldı bile 🙂


Bir Cevap Yazın

